Úvod Zajímá vás Posilování s jednoručkami

Chcete vyrýsované svaly? Posilování s jednoručkami je nejefektivnější!

Posilování s jednoručkami je variabilní.Jednoručky neboli činky jsou spojeny především s tvarováním bicepsů, tricepsů, prsních a zádových svalů. Pokud cílíte na tuto tělesnou partii, posilování s jednoručkami pro vás bude ideální. Mnoho sportovců považuje činky jednoručky za nejlepší sportovní náčiní. A proč jsou lepší, než  velké činky nebo stroje? Tím, že jsou menší, umožňují větší rozsah pohybu a tím pádem i větší posílení svalů. jsou přizpůsobené přirozenému pohybu člověka, což je jejich značná výhoda.

Trénink s jednoručkami je také levnější. Nemusíte docházet pravidelně do posilovny, s jednoručkami cvičíte doma. Doplníte-li posilování vhodnou stravou, výsledek je zaručen.


Sestavte si vlastní trénink s jednoručkami

Pokud to s posilováním myslíte opravdu vážně, měli byste si sestavit svůj vlastní posilovací plán. S jednoručkami posílíte nejen ramena, hrudník a paže, ale také záda a stehna. Podívejte se na nejúčinnější cviky s jednoručkami:

  • Velký činkový set 52 kg. Jeho dopravu máte zdarma!Pro posílení paží jsou nejvhodnější bicepsové zdvihy. Patří mezi nejznámější cviky s jednoručkami a je vhodné s nimi začínat.
  • Nesoustřeďte se jen na bicepsy - aby byly vaše paže dokonale tvarované, posilujte i tricepsy.
  • Rozpažování s jednoručkami v leže je nejúčinnější cvik na posilování hrudníku.
  • Pro posílení deltového svalu (oblast ramene) provádějte upažování s jednoručkami v sedě nebo ve stoje. Při cvičení mějte mírně ohnuté paže, aby nedocházelo k velkému namáhání kloubů.
  • Dřepy s jednoručkami více zatěžují stehenní svaly. musíte vyvinout více síly a posílení stehen je pak rychlejší. Můžete držet činku v každé ruce nebo pouze jednu činku oběma rukama.
  • K efektivnímu posílení celého těla můžete jednoručky využít i při běhu na trenažeru Kettler Track Motion. Při aerobním tréninku nastavte nižší rychlost běhu a ruce mějte pokrčené v loktech.

Základním předpokladem úspěšného posilování s jednoručkami je postupné přidávání zátěže. Nepřeceňujte se a kotouče přidávejte opatrně po kilogramu, začínejte cvičit zhruba s 8 kg. Jedině tak dosáhnete trvale vypracovaného svalstva.

Pokud chcete univerzální cvičící stroj, pořiďte si posilovací věž Kettler. Kombinuje 5 tréninkových stanovišť.

Co si myslíte o posilování s jednoručkami? Považujete ho za nejúčinnější?

Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.

Kontaktujte nás

Kontaktujte nás

Kettler-online.cz
přízemí OC Grand
Náměstí Republiky 1400
Pardubice

Bezplatná linka:
800 130 230
Tel.: +420 777 415 436
E-mail: info@kettler-online.cz


Nakupujte výhodně s Cofidisem

© 2016, Kettler-online.cz – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Výměna odkazů | Mapa stránek

eBRÁNA | B2C Brána |

Zobrazit mobilní verzi

Přeskočit na začátek stránky

Rychlý kontakt

Rychlý kontakt

Kamenná pobočka Pardubice
Kettler-Online.cz
OC Grand
Nám. Republiky 1400
530 02 Pardubice

Otevírací doba: Po - So 09 - 19 hodin

Kontakty
Bezplatná linka: 800 130 230
email : info@kettler-online.cz
FB - kettler-online